رونمایی لپ تاپ جدید ایسوس مدل اکسپرت‌بوک B9450

ایسوس در این لپ تاپ طراحی فوق العاده را به کار برده است و برای کاربرانی که به وزن و ضخامت لپ تاپ اهمیت میدهند توجه ویژه ای کرده است . به صورتی که این لپ تاپ فقط 866 گرم وزن دارد و ضخامت این لپ تاپ 14.9 میلیمتر میباشد .

ایسوس از این لپ تاپ در رویداد ces2020 رونمایی کرد به صورتی که این لپ تاپ بیزینسی جز شیک ترین و زیباترین لپ تاپ های ایسوس است .

علاوه بر این از نظر دوام جز برترین لپ تاپ هایی است که از یک جنگ جهانی جان سالم به در میبرد زیرا از هر نظری مثل تست شوک ، تست سقوط ، تست دمای بالا و پایین و رطوبت بالای تست شده است و مشکلی برایش پیش نیامده است .

رونمایی لپ تاپ جدید ایسوس مدل اکسپرت بوک b9450

صفحه نمایش لپ تاب ایسوس اکسپرت بوک b9450 ، چهارده اینج میباشد . از لحاظ مشخصات فنی ابتدا میتوان به پردازنده ی نسل 10 اینتل اشاره کرد .

لپ تاپ زیبای ایسوس دارای 2 هارد یک ترابایتی ssd است . رم این لپ تاپ 16Gb و وای فای 6 میباشد .

یکی دیگر از مزیت های این لپ تاپ عمر باتری 12 ساعتی است که میتوان از ظرفیت دو برابری آن نیز استفاده کرد و توانایی شارژ سریع در این لپ تاپ موجود است به صورتی که در نزدیک 40 دقیقه مقدار شصت درصد از باتری پر میشود .

از مزایایی که ایسوس در این لپ تاپ ارائه میدهد جدیدترین نسخه myasus است که توانایی های خوبی نظیر انتقال بیسیم فایل ها با سرعت بالا ، دسترسی به فایلهای لپ تاپ از طریق گوشی را دارد .

اکسپرت بوک ایسوس دارای 1 پورت HDMI ، دوتا پورت تاندر بولت 3 ، پورت یواس بی 3.2 و همچنین درگاه هدفون با اندازه 3.5 میلیمتر است .

از سایر ویژگی های لپ تاپ expert book b9450 دوربین آی آر ، پشتیبانی از دستیارصوتی و استفاده از سیستم صوتی Harman Kardon میباشند .هنوز اطلاعی از قیمت این لپ تاپ نیست ولی در حدود سه ماهه ی اول سال 2020 به بازار عرضه خواهد شد .

 


سایت خبری فارس | فارسی خبر | اخبار جدید ایران و جهان ایسوس ,b9450 ,پورت ,میباشد ,صورتی ,رونمایی ,ایسوس دارای ,اکسپرت‌بوک b9450 ,جدید ایسوس منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

relaxmarket Colemanu9eih7zv local پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان هر چی که بخوای فیلم بان دانلود جدیدترین فیلم های سینمایی و سریالی قالیشویی در اصفهان | خلیج فارس ایران گردی را با من تجربه کنید بدانیم